Hög på anatomi!

Jahapp, idag var sista praktiska lektionen med snygg-André. Nu har vi klämt färdigt på varandra så nu börjar råplugget inför tentan. Anatomin är sjukt intressant men också stört jobbig. Väldigt mycket som ska tryckas in i hjärnan. Just nu känner jag mig hög på anatomi efter 8 timmar i skolan. Jag ska snart iväg till Iksan och trampa cykel tillsammans med Per och släppa alla tankar som snurrar i mitt huvud.

Helgen har varit kanon tillsammans med Linda. Verkligen superkul med besök av denna glada tös!

Nog babblat!! Ciaociao





Kommentarer
Postat av: Kokorochan

svar: ja det har det :D dom har gjort om hela bussterminalen ^^ puss

2011-11-01 @ 15:54:30
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0