Med ena foten utanför.

Vet ni vad?

Jag har blivit prenumerant på VK (Västerbottens-Kuriren). Jag bestämmde mig för att faktiskt inse att det finns en värld utanför min skyddade studentbubbla som består av destinationerna: Fysikgränd-->Vårdvetarhuset-->Iksu-->Ica Ålidhem. För att samtalsämnerna inte enbart ska handla om anatomiskatermer, helgens fylla, senaste Facebook uppdateringarna eller vem som såg vem på Ica och gömde sig bakom brödhyllan, så har jag nu tagit tag i mitt liv!

Så nu går jag och VK och sover!

Puss!

P.S Det här är min nya roomie, Ragnar heter han och ska lära mig allt om kroppens alla ben, leder och muskler!



Kommentarer
Postat av: Ellen

Var de efter min summering av världens händelser du blev premunant du kan räkna med att jag vill kika i din tidning då jag hälsar på ;)

2011-10-26 @ 15:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0