Weekend i Luleå

Resultatet av rapporten kom på papper tillslut och skickades in i tid. Detta firades med en resa till Luleå. Igår blev det myskväll framför Idol med Elin och Jossan. Nu har jag vaknat upp utvilad i Elins lägenhet helt ensam då Elin sov hos Henkepenke. Nu ligger jag här och inväntar tårtfrukost tillsammans med Elin och hennes föräldrar. Idag är ingen vanlig dag för det är Elins 21 års dag! :)

Jag ska hinna träffa Victor på stan idag och sen ikväll blir det party och utgång för andra Elin som har sin 22års fest ikväll. Mycket på gång. Kul att kunna bryta av vardagen med en weekend i Luleå och hinna träffa alla.

Trevlig helg på er alla!! :)

Är inte mitt lilla hjärtegull söt? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0