Operation förändring

Några vet men många vet inte att jag ska operera mig. Jag ska fixa till, rätta till eller snygga till min lepp och näsa. Jag var redan i våras och pratade med min läkare, i förrgår fick jag min kallelse. 5 februari. Det var en stor lättnad att äntligen få kallelsen. Jag är inte särskilt nervös för operationen mer orolig för hur det kommer att kännas eftråt.
 
Jag vet egentligen inte så mycket mer om själva operationen än att jag kommer bli nedsövd och sjukskriven i minst 2 veckor. Det är det värt för jag har funderat, tänkt och velat det här under en längre tid. Det krävdes bara tid och mod för mig att ta tag i det och vänja mig vid tanken att förändra mitt utseende.
 
 
Kram Clara
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0