Helgen =)

Hejsan !
I fredags var det slutspel. Vi mötte Tumba HK. Stor förlust men det var gansak så väntat eftersom att dom kom 2:a i elit och vann flick-sm i höstas. Jag tyckte ändå att det var så jäkla kul och spela och nu är jag övertygad om att jag ska fortsätta spela. Handboll är livet och jag är glad att jag inte valde att sluta i höstas för det måste vara det bästa som finns. Emma åkte hela vägen från Sollentuna till Sköndalshallen för att kolla på matchen. Förstår om det kanske inte var den roligaste matchen att kolla på men OJ vad kul det var att spela.
I lördags jobbade jag till fem sen på kvällen drog jag,Emma,Towe,Emma,Johan och Victor hem till mej och åt godis och kollade på film. Var ganska slut efter matchen och jobbandet så det var skönt och få sova.
Söndag- Åkte laget till Eriksdalshallen och kollade på F-90 finalen. Tyresö-Rosersberg. Förstår inte hur Rosersberg kom i final men men som tur var vann Tyresö med en boll i en ganska tråkig match måste jag säga. Sen fick vi pris för att vi vunnit serien och så tog vi foto.
Efter allt detta var det jobbet som kallade och jobbade 5 sega timmar.

Idag, måndag har varit en väldigt vanlig dag måste jag säga. Inget speciellt har hänt än sålänge. Men om en timme ska jag iväg och vara med i Säkert´s musikvideo. Det var Amanda och Sabinas syrra som fixat så att vårat lag ska få vara med och så tjänar vi lite extra pengar till resekassan också. Inte illa. Ska bli riktigt kul. Men får skriva om hur det var någon annan dag för nu måste jag kila in i duschen och fixa till mej lite =)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Du glömde nämna att du blev Matchens spelare älskling :D GRATTIS! :) Det är bra att du kämpar på med jobbet gummsan, keep going! Hoppas musikinspelningen gick bra ! (h)

2007-04-23 @ 22:52:41
Postat av: Thowe

uppppdaaaterarararra :D

2007-04-26 @ 14:39:39
URL: http://thowes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0