Måste bara säga..

Heej !
Den här veckan trodde jag skulle bli den värsta i mitt liv. Men idag är det torsdag och jag lever fortfarande. Den har veckan har jag verkligen fått en ny kick i skolan . Fick tillbaka gammla resultat och de visade bara bra grejer. Så nu känner jag stor motivation att ta i lite extra nu i slutet av terminen.
Har kunnat träna alla dagar i veckan än sålänge och det känns som att jag gjort bra ifrån mej proven den här veckan också. Så härligt!=)
Imorgon är det slutspel mot Tumba som gäller i Sköndahlshallen. Ska bli as kul. Kanske blir sista innomhus matchen i Sverige med KSK-tröjan. Funderar på att byta klubb eftersom att de inte verklar bli nått junior lag, Tyvärr.
Ska börja ta kontakt med nåra klubbar och kanske provträna lite här och där.
Slutade tidigt idag så jag stack hem till Amanda.
Snart ska jag till centrum och träffa Emma.

Ciao Ciao

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Kul att du har flytet inne, hoppas det håller isig till slutspelt imorgon!!! Ett stort Lycka till, håller tummarna, ska tänka på dig hela dagen. Puss puss Lina

2007-04-19 @ 14:00:32
Postat av: Thowe

Jag vet, tyckte precis som dig att jag inte skulle klara veckan levande :P å grattis till mvg;et, du är verkligen värd det! ses imorgon! KRAM

2007-04-19 @ 16:11:04
URL: http://thowes.blogg.se
Postat av: Ellinor

Härligt o sluta tidigt:) Skulle också vela det...Sköt om dig o ha det gött, puss&kram<3

2007-04-19 @ 16:21:24
Postat av: Emma

Gott med fika idag :) skönt att prata med dig (h)

2007-04-19 @ 20:13:43
Postat av: Clara

Gulliga ni är :) <3

2007-04-19 @ 20:19:37
URL: http://clarabelaa.blogg.se
Postat av: Clara

<3

2007-04-19 @ 20:20:48
Postat av: Jois

Mvg o grejjer, vad fick du mvg i clara+:D

2007-04-19 @ 20:31:32
URL: http://qvistens.blogg.se
Postat av: Clara

Sammhällskunskap :) riksdagsrollspelet

<3

2007-04-20 @ 15:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0