Påsklov :)

Hej hej !

Eftersom att jag är så smart å glömde bort lösenordet till förra bloggen så startar jag om på nytt nu.
Igår blev det fifaturnering, påskmurre och popcorn hos mej(Towe lyckades riktigt bra med popcornen igår faktiskt ) haha. Riktigt mys fast jag spelade inge bra igår =( förlorade mot både Towe och victor. Måste nog öva lite i smyg ;)

Idag ringde mobilen på väckning halv 10. Jag blev lite chockad trodde att lovet redan var slut å dags för skola igen men jag kom på att vi (Emma Towe johan och jag) skulle hem till Tobbe och äta brunch. haha vi och våra sjuka idéer. Tobbe och Victor hade sovit i Tobbes garage. haha inte så normalt NEJ !
Towe stekte pannkakor och Johan gjorde jordgubbsmix =) Fett gott.
Sen drog vi hem till Victor och sjöng lite sing star med hans lillebrorsa som va typ världens sötaste ^^ haha
Nu är jag och Towe hemma hos mej och lagar mat. Kycklinggryta med ris ^^ MUMS Hoppas det blir gott iaf =)
Ikväll blire hot tub hos Towe =)


puss & kram

Kommentarer
Postat av: Jois

Haha, så du tyckte min mix vart god asså:D jag trodde du va ironisk:D

2007-04-11 @ 18:52:31
URL: http://qvistens.blogg.se
Postat av: Clara

haha såklart jag inte var ironisk johan =) du borde bli kock för fan =) haha <3

2007-04-12 @ 00:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0