Shopping =)

Hello =)
Idag vaknade jag och Towe vid halv 11. Solen sken och vi åt en nyttig frukost som innehöll de mesta.  haha
Sen promenerade vi upp till Centrum och mötte dom andra. Vi drog till IKEA och outlet för att leta present till Malin. Vi kom fram till att vi ska bo i kollektiv en gång i framtiden. hahah vore fett najjs =) Jag och Tobbelito kom oxå på att vi ska starta eget som ska heta "Berg-Sten". Hahah och vi ska erbjuda tjänter inom Bygg och Kebab. Ja det blev en kul dag på IKEA. Men vi hittade inte så mkt så vi drog vidare till outlet där jag och Emma hittade Malins present =) Kan inte säga vad det är eftersom att Malin kanske hinner läsa det här innan hon får sen.

Vi tog en sväng på Max också =) haha det går ju inte att bara gå förbi när man är där.. =) Frisco mål =)
Ikväll får vi se vad som händer. Det var egentligen meningen att vi skulle fira Malin men hon kommer inte hem förräns 12 i natt fick vi reda på för ett tag sen. Så nu blir det kanske filmkväll hos Victor. Men jag får se om jag pallar. Har lust att hitta på nått kul. Inte för att ni är tråkiga mina älskisar <3 men får se =) haha

Nu ska jag försöka plugga och fixa lite =)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Thowe

Haha nyttig var den verkligen :P

2007-04-13 @ 17:29:18
URL: http://thowes.blogg.se
Postat av: TOBBEEE!!!!

BERG-STEN BYGG OCH KEBAB!!!!!

2007-04-17 @ 21:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0