Torsdag kväll :)

                                                                 Heej Heej =)
Dagarna går så ruskigt fort. Helt sjukt snart har hela påsklovet gått och jag vill allt utom att komma tillbaka till skolan. Har typ 4 prov nästa vecka! Vill och orkar inte ! Värsta mördar veckan.
Ikväll har jag varit på personalfest med MAX-familjen =) Det var riktigt kul. Vi hade först möte vilket inte var fullt så kul men sen spelade vi laser game. Cheflaget vann. haha fattar inte hur dom lyckades med de men men =P Kul vare å sen åt vi tacos och chillade =)
Egentligen var det meningen att jag och Madde skulle mötas i stan och att hon skulle följa med till Kungsängen men de drog ut på tiden så vi kanske tar det imorrn istället. På vägen hem så gick jag förbi Emma och hämtade upp Towe som ska sova här i natt oxxå =)
Är jättetrött så nu ska jag gå å sova.

Måste erkänna att jag ångrar mig ! Jag hade min chans! Kan man inte backa tillbaka tiden? SNÄLLA !

Puss och Hej Leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0