=)=)=)

4 timmar sen drar vi tjejor =). Spanien är nära!!! men guuh som vi kämpat för att få åka. Vi är verkligen värda att få komma iväg =)
Idag regnade det IGEN ! så det blev en softar dag. Har bara packat, vart förbi pappa en sväng och vart sagt hejdå till Amanda =) Fast vi ses ju om 2 och 1 halv vecka =)
På kvällen tog jag och Towe en lite promenad, trevligt, trevligt !
Men nu vill jag bara iväg så jag tänker gå och sova dom sisra 4 timmarna så tiden går lite fortare =P fast jag är hyperpigg så jag vet inteb hur det ska gå till =) haha


Puss och Kram =) och ha det så KUL i regninga SVERIGE =D haha <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kommer saknar dig massor !!!

2007-07-13 @ 00:08:02
Postat av: Towe

uppdatera :D

2007-07-27 @ 22:02:22
URL: http://thowes.blogg.se/
Postat av: dissertation writing help

keep nice mood like this always!

2011-12-27 @ 08:02:43
URL: http://customwrittendissertation.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0