ÄNTLIGEN !

ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN har jag jobbat klart för den här veckan. Det var ändå inte så jobbigt att gå upp imorse =) eftersom att jag visste att det här var sista dagen innan jag blir ledig några dagar.
På jobbet var det typ KAOS ! hur mkt folk som strömmade in HELA dagen ! Kö till dörrarna och hur fort man än jobbade så minskade inte kön. Ganska psykologiskt jobbigt =P haha
När jag äntligen var hemma slängde jag mej på soffan och typ dog. Efter ett tag bestämmde jag mej för att ta ett bad, lyssna på musik och ha lite spa för mej själv =) det var riktigt skönt. Sen fikade jag och mamma och snackade en massa som vi inte gjort på länge eftersom att hon varit bortrest.
Dom här tre dagana jag har ledigt ska jag spendera med vännerna, sola och bada  (hoppas på sol iaf).  Kanske åka till syrran och kolla in hennes nya lägenhet. Usch dagarna kommer att går fort ! Sen är 7 dagars jobb sen SPANIEN ! hahhah har nog nämsn spanienresan i varenda inlägg men fyy vad jag längtaar ! ;)



Saknar Malin Emma och Natta !! Ni är ju aldrig hemma, golfnördar som ni är ! ;P <3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

skönt de låter med ett avkopplande bad :) efter massa tungt jobbande! Men det är du värd
;D

2007-07-01 @ 21:48:18
URL: http://miikaelaS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0