=)

Igår och idag har varit två jätteroliga dagar trots vädret har sugigt riktigt hårt så har det var as kul. Igår efter jobbet så träffade jag Emma och Natta i centrum och vi gick och käkade p å GC. Det var 3 veckor sen vi sågs och det var såå kul att snacka av sej allt man inte hunnit prata om under tiden vi varit ifrån varanndra. Visserligenm blev det ganska mkt golfsnack men men det var ändå as kul att träffas igen efter 3 veckors tid =)
Sen gick vi hem till mej och så kom Johanna och Thowe =) Vi snackade om allt, firade att Emma vann sin första riks i Luleå med vin och hade bara sååå mysigt. Tack för en underbar kväll tjejor =)
Sen följde vi med Johanna hem en bit och Thowe tog bussen hem. Emma och Natta som över här och Emma kom på värsta konstruktionen för att fönstret i mitt rum skulle hålla sig öppet över natten. haha mina gammla mobilladdare kom till användning haha. Det tog också ett tag att bädda min stora säng eftersom att madrasseran bara ville glida ifrån varanndra haha men det löste sej till slut och vi somnade efter mkt flammsande och småtjaffs om vem som skulle sova i mitten =P haha det slutade med att Emma fick sova i mitten =P
Vi vaknade rätt tidigt i morse, åt frukost och drog in till stan för vi skulle ha en liten stadsvandring hade vi bestämmt. Men vädret var piss och vi blev snabbt hungriga så vi drog till Kungshallen. Efter att vi ätit kollade vi runt lite mer i affärer och sen åkte natta hem och vi mötte Bollan på Centralen. Vi gick och fikade på ett jättemysigt café som låg långt bort på drottninggatan. Dit måste ma bara igrn för dom hade världens godaste muffins =D haha
När vi kom ut spöregnade det å så kollade jag på klockan och såg att tiden runnit iväg så jag var tvungen att nästan springa till tåget för att hinna till jobbet.
Ingen kul kväll att jobba idag. Hade driven idag IGEN ! usch ! vill bara ha mina 4 veckors ledigt nu och så ska jag fundera på hur jag ska göra om jag ska jobba kvar eller inte. Har värsta ångesten att åka till jobbet nu förtiden. =( och så ska det ju inte vara. Men imorgon hoppas jag att de blir lite roligare att jobba för då stänger jag med Joel och LIna =) så då blir det Syskonen Berglund =)



Nu ska jag lyssna på min nya skiva jag köpte idag (oh Laura) fett bra faktiskt ! =) Sen ska jag fixa lite små saker och fundera på vad jag ska hitt apå imogon förutom att jobba. Kanske ut och springa? det  var ju ett tag sen nu.
Jag ska iaf  sova ut riktigt längee imorrn i min stora härliga säng =) haha <3


Kommentarer
Postat av: Emma Burman

underbara dagar med massa minnen :D

2007-07-08 @ 19:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0