Härlig dag ! =)

Vilken härlig dag =) förutom att jag blev väckt klockan halv 8 av att jobbet ringer och frågar ifall jag ville jobba, vilket jag INTE ville så blev dagen lyckad.
Träffade Madde på stationen och vi åkte in till stan och käkade lite lunch sen tänkte vi ta en fika i gammlastan men det var så härligt väder att vi tog båten ut till djurgården. Sen blev det baar att vi drog in på grönan och åkte lite saker =). Men det märks att man blivit lite äldre för ja mådde illa efter två åk i pop expressen HAHA =P
Det var jättekul att träffa Madde igen för det var as längesen vi hittade på något tillsammans. Det händer alldeles för sällan så det måste det bli ändring på.
Solen sken idag för en gångs skull så jag var på värsta bra humöret =)
På kvällen grillade jag, Towe, Malin, Johan, Tobbe och Martin vid lillsjön. Eller killarna grillade och jag åt chips.
Det blev en as mysig kväll !
Imorgon blir det en fika med Towe och Sanna i stan och sen kanske allsång på kvällen om det är fint väder.

Jag bara älskar att ha sommarlov !


MUCHAS LOVE !

Kommentarer
Postat av: Thowe

dagen idag var UNDERBAR :D hihi

2007-07-03 @ 17:08:14
URL: http://thowes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0