Hej Hej !

Idag gick jag upp ganska tidigt för att vara hundvakt åt faster Stinas hund Henry =) Han är typ hur sööt som helst ^^
Men vädret har ju inte varit det bästa så jag och Joel slog på en film "Paradiset". Den var faktiskt helt okej för att vara svensk film. Sen lagade jag lunch det blev pasta carbonara. Riktigt gott om jag får säg adet själv haha.
Nu sitter jag bara här och chillar lite framför datorn. Men om ett tag ska jag träffa  Mimmi och vi ska ta en promenix i lilla Kungsängen.
Min sista lediga dag nu innan jag jobbar 7 dagar i sträck sen äre Spanien. 9 dagar kvar nu ! =) och imorgon ska laget hem till Amanda och Sabina och äta middag och planera resan. NU ÄR DET NÄRA =)
Blir så arg för min rygg gör fortfarande ont och kan inte träna för då blir det värre och kul att komma otränad till Spanien !! NOOOT ! Aja ska kanske ta kontakt med en läkare snart för det har ju gått ett tag nu. Men jag är nog lite för lat för sånt. Någon gång måste det ju gå över tycker man.
Idah blir en chill dag, pallar typ inte göra så mycket men de måste ju finnas sånna dagar också =)


C yaa <3



 Vi på allsång igår =)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Mina fötter värker efter promenixen ;D

2007-07-04 @ 19:00:54
URL: http://miikaelaS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0