Onsdag =)

Vaknade 11 imorse. Ganska ovanligt för att vara mej att vakna så sent me det var skönt att få sova ut. Jag och mammsen tog en promenad till moster för att vattna hennes blommor. Sen kom Max över på lunch. Kyclinggryta med potatis. As najjs =)
Sen fick jag skjuts av mamma till jakan. Jag shoppade det sista till resan, som vita sportstrumpor, sminkborttagningsmedel och annat TRÅK =P haha
Gick till jobbet, var där lite tidigare så jag och Marcus satt å snackade lite =) vi kom fram till att de här kanske skulle bli den värsta dagen på MAX ever. Men allt började faktiskt bra. Det var lugnt och inte alls mkt folk. Men det blev värre. Sen kom det värsta otrevliga gästen och jag kände bara att jag var helt slut. Jag orkade bara inte mer så tårarna bara kom. egentligen vet jag inte varför men men jag fick sätta mej på kotoret och andas ut lite. Nu sitter jag här och jag har jobbat 7 dagar på raken, det kanske bidrog lite till varför jag bröt ihop. Men nu har jag äntligen SEMESTER ! =) Känns hur bar so helst. Jag hoppas på fint väder imorrn. Kanske att man komemr ut i det fina vädret ett tag sen ska jag packa och gå förbi pappa en sväng. SEN ÄRE SPANIEN SOM GÄLLER ! =)
Jag hinner nog skriva ett inlägg innan jag åker =)


KRAM KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

OMG :o låter inte bra de där :o skönt att du har semester nu :D :D

2007-07-12 @ 10:49:11
URL: http://miikaelaS.blogg.se
Postat av: buy essay

I`m looking forward the continuation

2011-12-27 @ 08:04:11
URL: http://customessays.ws/prices.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0