Torsdag!

Jobbade idag och det det gick faktiskt väldigt bra på väldigt länge. Inga långa vätetider å klagomål =) så de var ganska soft faktiskt.
Jag var hemma vid fem tiden å så tog jag en dusch å gjorde mej i ordning tills jag skulle iväg på middag hos Rimforsarna där vi skulle ha middag med resten av laget och planera resan. Det var riktigt trevligt, vi åt tacos och bestämmde att vi ska köpa vita t-shirtar med tryck. Hotellet vi ska bo på ser riktigt najjs ut på bilderna iaf. Bara en vecka kvar nu !.. 6 dagars jobb kvar sen ledigt i 1 månad. ÅÅh vad jag längtar, helt galet mycket.
Snackade lite me Simon igår i telefon och nu längtar jag ännu mer tills jag ska upp till Luleå också å hälsa på alla där uppe. Det har gått alldeles för lång tid sen senast. Ett helt år ! =O typ galet för lång tid.

Men men nu ska jag ringa nån å kolla ifall nån har lust att gå en kvällspromenix ! =)

Pussigull !

Kommentarer
Postat av: Thowe

HAHAHA nu kom jag på ett minne.. när vi sov över i malins husvagn å du snackademed simon HAHAHA Vilket jävla minne.. det där med husvagnen får vi göra om iår :D

2007-07-06 @ 16:48:25
URL: http://thowes.blogg.se
Postat av: Clara

haha ja sånna grejjer glömemr man inte :P men snart blir det gbg :D <3

2007-07-07 @ 00:56:25
URL: http://clarabellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0