UNDERBAR DAG =)

Idag har varit en UNDERBAR dag. Verkligen supermysig. Jag och Towelito tog tåget till stan för att träffa SanniiBanni. Vi hamnade på ett café i gammlastan där vi åt en jättegod lunch. Solen sken och det kunde inte vara bättre. Vi satt och snackade om allt möjligt och det är de bästa jag vet, att bara kunna snacka om allt mellan himmel och jord. Det blev en hel del skratt också speciellt när Towe skulle förklara vilka sorts kyssar hon gillar HAHA. =) vi fick ett gott skratt och folk runt omkring kollade lite konstigt på oss men OJ vad vi skrattade.
Sen tog vi en liten shoppingrond på drottninggatan. Dagens inköp blev:
-Ett par svarta korta shorts
-En vit bh
-Vita leggings
-Sobshorts och Linne
Jag kunde helt enkelt inte hålla mej borta från att handla nått idag heller =)
Efter de åkte vi hem och jag fixade lite saker och hamnade framför datan ett tag sen bytte jag om och sen drog vi in till stan och gick på allsång på skansen. Det var jättemysigt =) Vi träffade Arash, Kalle, Alex, Carro, Sabina och Mimmi där också. 
Den här veckan har än så länge varit super =) Tack Sannii och Tolii för en bra dag. I Love You ! <3

Juste glömde säga att jag blev jätteglad igår för att en viss person hörde av sig. Även om det tog ett tag. Men det betydde mycket <3



Puss, Kram och Godnatt <3image10
Sanna och Towe är BÄST <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0