Vilken dag =P

Vaknade av att min käre storebror kom hit och åt frukost =). Det blev en liten trevlig pratstund i soffan. Sen drog jag på mej lite kläder, sminkade mej och gick hem till Jessica. Vi lämnade tillbaka lite köäder till varanndra som vi lånat och mitt i allt hittade jag min DKNY parfym som vart borta i ett halvår. HAHA så nu har jag två helt plötsligt.
Sen gick vi å käkade lunch på alexandra, det blev en dagens pasta =)
Mamma hämtade mej hemma hos Jessica å så skjutsade hon mej till jobbet. Dagen på jobbet började bra och slutade bra men i mitten av allt var det kaos! Vi var en kort idag och det märktes. USCH vilket slit ! Men men vi kom därifrån klockan halv 12 i iaf så det var ju ganska så braf ändå. Imorgon är det sista dagen ! =) så skönt det ska bli med lite ledigt. Fast det som är tråkigt är att nu kommer alla roliga personer tillbaka från semestern. haha aja vi kommer ju antladligen synas till hösten ändå =P 

Tre glada besked idag =)

1. Lina fick jobbet på löplabbet. Så nu ska hon äntligen få lämna hamburger branchen ! =) (tänk om man ändå kunde de) GRATTIS BÄSTA SYSTER =)

2. Joel kom in på sin linje i Linköping =) Jättekul för honom men usch vad jag komemr sakna honom här hemma =/.. men men tur att det inte är så långt till Linköping =)

3. JAG JOBBAR MIN SISTA DAG INNAN SEMESTERN IMORRN =) wiiiihooo !



Muchas Lovas =D <3

Kommentarer
Postat av: Emma

I LOVE YOU

2007-07-11 @ 22:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0