=)

Kom hem för ett tag sen från Emma. Vi var hemma hos henne och chillade lite efter en god middag på alexandra. Det var kul att träffa Towe igen för det kändes nästan som en evighet sen. =)
Usch ! snart är min enda lediga dag den här veckan slut, och HELA dagen har regnat bort och då menar jag HELA ! I stan hittade jag ett par nya skor till jobbet och ett par flippflopp till spanien som komemr matcha bra till min bikini =). Sen gick jag och Victor till donken för det regnade så mycket. Fast usch vad äckligt det var ! haha nu är man så van vid MAX så då bli allt äckligt !

Har vart lite nere hela dagen eftersom att det känns som att det enda jag gör är att jobba! och jag är så jävla trött på de ! Men snackade med Sandra för ett tag sen och vi bestämmde en dag vi skulle ses så då blev jag på lite bättre humör =)

Jag har kommit på en annan sak idag också och mkt TACK till Sanna och Jessica som fått mej att inse ännu en gång att jag ska glömma en viss person och bara gå vidare ! Ni är underbaar tjejor ! <3

Nu ska jag fortsätta tänka frammåt =) <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0