ahaa...

Jag och Mimmi bestämmde oss vi 3 tiden idag att vi skulle ta en promenix efter typ 5 timmar framför datan. Men i Kungsängen hände det verkligen ingenting, som vanligt ! Vi gick upp till Centrum tog granhammarsbussen (thihi en speciell anledning till att vi tog bussen, men det är vår hemliz). Åkt ehela vägen till coop och köpt elit egodis och sen tillbaka till centrum. Sen gick vi hem till Emma för att kolla om hon var hemmamen det var hon inte så vi gick vidare mot strandvägen och sen tillbaka till stationen. Åkte hem och satte mej vid datan igen. En lodar dag får man ta och säga.
Sen kom Emma, Martin, Victor och Sebbe förbi vi gick ner och grillade vid badberget. Sen kom Jessica oxxå. Men vädret var inte det bästa och engångsgrillar suger !!! så jag var atvungen att gå hem och hämta tändvätska men sen när jag kom tillbaka hade dom ändå fått igång den. så de var lite typiskt.
Efter att vi grillat vår korv så var inte stämmningen den bästa så jag och Jessica drog hem. Jag vet inte vad som händer men jag ville bara hem. Känner mej inte 100% frisk heller.
Pratade en lång stund med Emma Burman ! det var ett tag sen nu. Och det känndes bra att få prata med henne. Vi kom fram till en hel del saker och det var så skönt att det finns människor som tänker likadant om saker och ting, när det mesat sviker en ! Kanske är mkt mitt fel också till varför allt blivit som det blivit. Men tack EMMA <3

Jag och Towe skrev länge på msn också och det känns bra att du är hemma igen !!! Ingen 100%  fest utan dej !!



NI är underbara tjejor ! <3


Kommentarer
Postat av: miimmii

Alla har vi våra jobbiga perioder "/ men det blir bättre snart ska du se :)

2007-06-28 @ 23:38:51
URL: http://miikaelaS.blogg.se
Postat av: Clara =)

Tack sötnos <3

2007-06-29 @ 11:34:09
Postat av: THOWE

aw thanx cläris:) men jag blev fan skitförbannad, å du vet varför! nästa gång då jävlar. å snart äre fest! ;)

2007-06-29 @ 12:13:47
URL: http://thowes.blogg.se
Postat av: Emma

naaw du är för söt :) Jag älskar dig gummsan!

2007-06-29 @ 22:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0