Fredag kväll

Dagen har varit helt okej ändå. Jag och Mimmi stack till Bro för att lämna dom sista pengarna till Sofie för Spanien resan. Sen bar det av till jobbet. Hade absolut ingen lust att jobba idag men det vara ganska så skön kväll ändå. Gick från jobbet runt kvart över 12 med Malin men vi kom på att jag ändå aldrig skulle hinna med halv tåget så vi satte oss på trotoarkanten och snackade en massa skit. Riktigt skönt att bara sitta ute och snacka =) Men tillslut kom det en polisbil som stannade och frågade vad vi egentligen höll på med haha. Så vi reste på oss och jag gick till stationen och Malin gick hem.
Nu har klasserna kommit upp inför tvåan på internet. Det var väl ungefär som jag trodde att dom skulle se ut fast jag hamnade inte med nån av mina små pälskisar det här året heller =( känns lite surt !
Men nu är klockan mkt och jag måste kasta mej in i duschen och sen sova för jag ska upp om bara 5 timmar igen för Anna ringde nyss och sa att jag tydligen måste öppna imorrn ! JAG VILL INTE ! pallar inte stänga och sen öppna ! men aja det är väl bara att bita ihop och tänka på pengarna ! =)


Puss Puss och Godnatt från Lilla mej =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0