Sjuk!

Mådde inte alls bra imorse, så jag ringde och sjukanmälde mej. Skönt att slippa jobba men nu vet jag inte vad jag sak göra av hela den här dagen. Måste iaf vara hemma tills pappa åker till jobbet sen kasnke jag går ut ändå. För jag är så rastlös. Har börjat packa tills jag ska till mamma nu i helgen. Det är en massa saker som måste med! Fyfan för skilda föräldrar. Jag hatar att bo på två ställen, alltid är det något som saknas när man är hos den ena eller andra. Det enda som är lite possitivt är att man är mkt ensam hemma =) och det är så skönt!
Måste bara säga att nu är det bara 2 veckor och 1 dag kvar tills SPANIEN =) WIIIHOO!!
Men jag måste bli frisk fort nu för jag måste vara nogorlunda tränad till Spanien för än så länge har det inte blivit så mkt av den där sommarträningen. LAT SOM JAG ÄR ! Så fort jag känner mej pigg igen ska jag ut ! Men det finns så mycket annat man vill göra på sommaren än att träna. Det har inte hänt så mkt roligt än på det här lovet eftersom att jag jobbat så mkt. Men men det ska det bli ändring på !
Mina, Towes och Sannas Gotland planer blev det inte så mkt av. haha vi började plandera redan i Januari men nu blev det inget iaf. Lite synd för det hade verkligen varit superkul.

Men nu ska jag packa ner det sista, sminka mej och ringa Malin och Towe =) Go och Glad Kexchoklad !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0