Sommar

Nu var det ett tag sen jag skrev, men ska försöka bli lite mera flitig och blogga lite mer.
Egentligen har det inte hänt så mkt sen jag skrev sist för i Kungsängen är allt dött och vill helst bara härifrån. Känns så jävla meningslöst, det finns verkligen INGENTING i den här hålan. Jo de förståss alla underbara vänenr men sen då? dom kan mna ju ta med sej och dra härifrån. ;P
Idag är min enda lediga dag från jobbet och då regnar det såklart. Så jävla typiskt. Men snart kommer ljusare tider för det är bara 18 dagar kvar till VI (laget) drar till Spanien. LÄÄNGTAAR ngt otroligt mkt.

Ikväll kommer Towe hem från Rhodos och då ska vi i gänget käka middag på alexandra.
Men fram tills dess ska jag och Victor in till stan. Så måste kila nu så jag hinner med bussen =)

 

<3 Tack för att ni finns när man mest behöver er <3

KRAM

Kommentarer
Postat av: Emma

kärlek :)

2007-06-27 @ 18:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0