Trött !

Sov kanppt 4 timmar inatt ! Ett under att jag ens kom upp imorse. BLÄ för att jobba en lördag när alla andra är lediga!! Ville bara att dagen skulle ta slut och att man fick åka hem. Väl hemma hade pappa laddat grillen så det blev grillat till middag . MUMMS ! och vi kunde sitta ute trots det värdelösa vädret tidigare på dagen. Sen gick vi ner för att kolla lite på Lillsjöyran. haha ja vad sak man säga inte så värst bra band och inget drag. Blev lite förvånad att man inte kände igen en kotte fast sen fick jag syn på Kalle och Anton. =)
Sen gick vi hem och åt upp det som var kvar av tårtan =P
Nu sitter jag här hos mamma, kom hit för ett tag sen. Men så självklart glömmde jag lämna tillbaka pappas mobil laddare så jag måste dit igen efter jobbet imorgon ! så TYPISKT !
Men aja så gåre när man är lite vimmsig och trött. =P 

Nej nu måste jag sova ! För jag ska upp halv 7 imorrn igen. =( Är inte så sugen på de men vad ska man göra ?


Puss Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

stackare :p

2007-07-01 @ 12:20:46
URL: http://miikaelaS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0