=)

Ja, nu var det ett tag sen jag skrev och det har hänt en hel del.
Valborg blev ganska lyckad tillslut iaf. Fast det var förjävligt att jobba dagen efter. men men det är smällen man får ta. haha
En glad nyhet är att Lina och Andreas ska flytta till Stockholm, de har hittat en lägenhet i Ulriksdal. Ska bli kul att syrran flyttar hem iaf nu när Joel och Max bestämmt sej för att flytta i höst =/  Allt har sin tid. Men jag kommer sakna dom massvis.
Bara 21 skoldagar kvar till sommarlovet och då har jag bara 2 år kvar på gymnasiet. Sommarlovet är efterlängtat. Är hyffsat skoltrött och jag orkar bara inte tänka på alla nationella prov. Idag hade vi i läsning och hörförståelse i engelska. Det gick bättre än förväntat iaf så det känns bra =)
Nu har jag freetime till klockan 5 då det är första uteträningen med handbollen. Ska nog sätta mej och plugga lite till idrottsprovet imorrn.
Men nu ska jag kila och äta lite Chokladpudding med grädde =) haha

Puss


Kommentarer
Postat av: thowe

Bara tjugo dagar kvar, men ändå orkar man inte.. blääh.

2007-05-03 @ 13:58:57
URL: http://thowes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0