Lill-Lördag

Hejhopp !
Idag hade jag bara nationella i engelska den muntliga delen sen var denna skoldag avklarad. Jag drog hem och kollaed klart på en beckfilm som jag börjat se. Sen var det meningen att jag skulle plugga resten av dagen men NEJNEJ så blir det ju aldrig. Istället hamnade jag här och här sitter jag än... haha
Men jag och Mimmi var faktiskt ute och sprang runt örnäs fast vi träffade på Jessica som bar ute å red så vi tog sällskap och gick med henne.
Imorrn har jag idrottsprov och jag måste kunna alla musklerna på latin ! KUL ! Så ska sova lite nu snart hade jag tänkt. Men det blir väl som alla andra mina tankar ! haha dom rinner ut i sanden !



Puss och KRam

Kommentarer
Postat av: Felicia&Josephine

Tja, fin blogg du har!
Vi skulle bli glada om du tog en titt på våran blogg om mode, musik, film och annat skoj!
Kram

2007-05-09 @ 22:12:24
URL: http://modeochvariationer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0