Måndag !

Kan inte ni också få känslan att bara lämna allt och åka iväg någonstans där man inte känner någon och bara leva livet. Inte för att jag inte gillar mitt liv som det är nu men alltså yänk vad skönt att inte behöva tänka så mycket. Jag börjar i alla fall bli helt knäpp av all skola. 16 skoldagar kvar sen lov. Låter kort men känns långt ! Har en del kvar att göra som måste vara klart. Usch ! vill bara känna frihet, inga måsten hela tiden.
I helgen hade jag tänkt shoppa men så kom jag på att jag jobbar hela fucking helgen ! Jag vill känna att man bara kan vakna på morgonen och inte veta vad man ska göra bara ta dagen som den kommer helt enkelt. Men nej ! SKOLA JOBB SKOLA JOBB ! SKOLA JOBB!
Sen finns det en sak som jag går och tänker på hela tiden och jag vet inte hur jag ska få ur denna tanka ur mitt huvud. Men samtidigt går jag runt och hoppas på nått som jag egenligen vet inte är bra att göra.


Måste plugga samhällskunskap nu och så måste jag skriva klart en analys för naturkunskapen.


ha det bra ! Puss

Kommentarer
Postat av: Thowe

vi ska iaf på bio gums :)

2007-05-14 @ 19:55:46
URL: http://thowes.blogg.se
Postat av: Clara

Japp det ska vi älskoo <3

2007-05-16 @ 23:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0