Skolveckan vaklarad

Heej :)

Långhelg, 5 dagar ledigt. Eller kan man kalla det ledigt när man måste plugga alla dagar ändå? jaja ingen skola iaf =)
Fick min frånvaraorapport idag och jag hade bara varit borta från 2 lektioner på 2 månader. mkt bättre än sist. Fick G i engelska tillslut efter min IG-varning och allt. Hur skönt som helst.
Bara två reovisningar och en inlämning kvar sen är första året på gymnasiet avklarat. Känns så mycket lättare nu. Kanske känns allt så mkt lättare också för att man har så underbara människor runt om kring sig hela tiden. Ni betyder hur mycket som helst, ni anar inte !
Max födelsedag idag! så stort GRATTIS till min kära storebror <3
Tröst shoppade lite i stan idag eftre dessa tunga dagar i skolan. Emma åkte till Norge idag för att fira 17 maj och hälsa på kungen :P haha

Nu ska jag sova och ladda inför morgondagens plugg ! :P


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0