=)

Hej hej !

Kom hem från sjukgymnasten för en liten stund sen. Vet dock inte om det hjälper särskillt mycket. Jag har lika ont i ryggen för det, plus att tanten jag går hos snackar ni vet så sådär jobbigt att man tillslut inte orkar lyssna. Ajaa.. jag fick några larviga övningar. Men ska ge dom en chans. =)

Som sagt har bara en lektion kvart i 3 idag så jag skippar nog den. Känns som att det var längesen jag var i skolan eftersom att förra veckan  var tyskarna här och den här veckan är ju extremt slapp. Nästa vecka är den allra sista hela veckan vi kommer gå annars har vi alltid någon ledig dag i veckan. Såååå skööönt =) Jag älskar gymnasiet! haha

Bokade nyss en tvättid eftersom att jag ska vara ensam hemma nu till söndag och mamma det smartot bokade tid på söndag och jag har inga kläder känns bdet som =P. Får se hur det kommer gå i tvättstugan? Om hela Kungsängen är täckt av vitt skum så vet ni att det är Clara =)

Får se vad vädret har att erbjuda ikväll. Hoppas på lite mer sol än nu så vi kan grilla och äta ute. Måste plugga lite geografi, typ as många instuderingsfrågor att göra. usch usch men det bli rju inte bättre för att man sitter här och beklagar sig =)

Puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0