fredag

En bra fredag !

Jag och Carro jobbade bra med pluggandet igår, vi har inprincip bara analysen kvar. Mötet med Daniel imorse gick bra han  sa att vi låg bäst till med arbetet än så länge. Känndes skönt att höra =) Sen hade vi möte om hur nästa vecka kommer se ut då tyskarna kommer. Jag hoppas det blir en lika bra vecka som när vi var i Tyskland men den kanske är svårsslagen?

Vi hade Temadag idag. Först lyssnade vi på unga KRIS. En kille som föreläste om sitt liv, han var superbra. Det var så rörande. Tänk att vissa barn måste växa upp med missbrukande föräldrar och i sånna miljöer.
Sen var vi och lyssnade på Edna Eriksson i aulan. Hon var också jättebra och lite rolig. =)
Sista föreläsningen var Kvinnojouren Anna. Helt okej föreläsning endå =)

Efter skolan gick jag, Becka och Emmy hem till Becka och chillade lite. Vädret var underbart så vi promenerade till Brunna. Sen gick vi till Coop och köpte mjukglass. Beckas kommentar var så rolig:

C- Jag ska jobba på råsunda ikväll
B- Jahaa.. men det är väl där det springer hästar
E+C- haha! Nej Becka det är en fotbollsstadio! =P
B- men jahaa
C- Du tänker på Solvalla?
B- Jaa juste ja =P

(Jag fick en sån rolig bild i mitt huvud när hon sa det =P hihi)

Sen åkte jag Tobbe, Victor och Johan till Råsunda. Det var kul och jobba idag också. Det var inte så mycket folk så det var skönt ! Jag jobbade på norra nedre så jag stötte på några Kungsängen människor som pappa, Lina, Andreas, Essner, Viktor och Jonas.

Världen är allt bra liten eller hur?

Puss !


Kommentarer
Postat av: Lexie

haha rolig konversation :p

2008-04-18 @ 23:08:13
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Vicky

har utlottning på bloggdesign, kika på min blogg om du skulle vilja ha den=) ha en bra kväll!

2008-04-18 @ 23:21:58
URL: http://vickymalmquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0