Godmorgon

Ni måste bara lyssna på Impossible med Shout out louds =). Så jävla grymma dom är !

Ingen skönhetssömn inatt precis =/. Vaknade av att det  var en jävla liv utanför konsum, även om jag hade vädringsfönstret stängt så hörde man vad dom härjade om. Så typiskt!. Det var vuxna människor också, inga småbarn den här gången.  Jag som verkligen sett framemot att få sova länge inatt. Tog jättelång tid innan jag somnade om. Vaknade flera gånger om men gick upp 11. Känner mig lika trött idag som jag var igår.

Idag blir det till att plugga inför engelska nationella writing imorgon och tyskaprovet BLÄÄ! Nej, inte min dag helt enkelt!. Måste upp till centrum och ta ut pengar också sen kanske jag går över till Lundberagarna en sväng, det var längesen, eller aa en vecka haha =)


image18
Längtar hiiit !!!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0