Hääärligt !

Wuuhoo !! =) Livet är härligt ! Kan det bli bättre än såhär?

Idag har Jag Emmy och Becka planerat sommaren, vi har bestämt oss för att dra till Norrland och hälsa på familjen Niva och gå på Luleå Kalaset =). Vi åt en storfruktsallad i solen och bara njöt av att varalediga denna underbara dag. Lite färg fick jag nog allt. =).

Drickan tills imorgon fixade sig också, tack vare Emmys kontakter haha. Imorgon blir det ingen stor tjejmiddag hos mig men istället blir det grillning hos Becka och sen ska vi nog dra vidare till Huvudsta där festen förhoppningsvis fortsätter =). Kanske inte blir en allt för dålig Valborg iaf?

Middag hos brorsan ikväll. Mycket gott. Mamma Anders och Kusin Olle var också med. Mysig kväll måste jag säga! Kul att träffa Max eftersom att det var ett tag sen. Jag och Max snackade även om att vi ska han en syskonkväll nästa helg då Joel kommer hem från Linköping. Vore jättemysigt att bara vara syskonen, kan inte ens minnas senast det var.

Dagens sista glada nyhet är att viu är lediga från skolan imorgon också! =) Wihooo helt otroligt. Synd bara att man ska vara hos sjukgymnasten halv 9 =( .. Men men vem tackar inte nej till lite ledighet? Ingen skolan på en vecka då! Tack så mycket för den !! =)=)


Pussislusk! <3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0