Kväll

Åt middag hos pappsen ikväll sen var vi på Coopan en sväng, har också pluggat lite till bokföringsprovet. Snackade med Simon i telefon idag jag berättade om min plan att öppna en krog i Happis haha ;) Tänk vad mycket folk man kan dra dit om bara ölen och spriten är billig =) Kanske blir det vårt framtida jobb? :)  Jag som ekonomiansvarig och Simon får väl ta å bli bartender eller nått sånt ;) haha! Vore ju som en kul grej !

Imorgonbitti ska jag till sjukgymnasten för min rygg och sen skola till klockan 4. Hoppas praktiska etiken är lite roligare den här veckan. Inget jävla sömnpiller TACK !

Nu ska jag stuttsa i säng och kanske läsa slutet av engelskaboken igen eftersom att vi ska skriva om den imorgon på lektionen. Puss och Gonatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0