Längesen jag skrev nu...

Vad händer i mitt liv just nu?

Jo igår var jag och mamma in the city och shoppade. Kul och shoppa när man slipper betala själv. haha ;) Sen åkte vi hem och åt middag. På kvällen kom Emma, Simon och Robin och hämtade upp mig så åkte vi hem till Emma som skulle byta om. Vi trodde kvällen skulle sluta med fest men icke det :P Vi hämtade upp några fler och stack  hem till Simon ist och rökte vattenpipa och spelade guitarhero.
Det var najjs :) Men läskigt att ta sig hem själv från Bro. speciellt när jag kom till Kungsängens station för då var jag helt själv och så  kommer 2 killar nedspringande från trappan och när dom ser mig stannar dom upp och en av killarna går emot mig. Fatta skraj jag blev. Han märkte det och sa "förlåt". Men när jag kom upp för rulltrappan var två väktare där. Puuh. Men ingen man kände och bussen skulle inte gå förräns om 20 min. Jag bestämde mig för att gå hem. Och självklart hade jag inget batteri på mobilen och det var kolsvart. Usch det  var inte kul.

Vaknade för en halvtimme sen. Söndag igen. Idag blir det IKEA med mamma, plugga infolayout, läsa engelskaboken och dra över till Lundbergarna en sväng :).

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

VATTENPIPA XD

2008-04-06 @ 14:26:07
URL: http://saknartiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0