Lördag

Vilken dag ! =)

Morgonen började med att Elli satt väckarklockan på 7!! Jag och Becko blev galna på henne eftersom att hon inte vaknade av den och hon satte den bara om och om igen på snooze. Vi hade sagt att vi skulle gå upp klockan 8 men vi eller rättare sagt jag och Becko vaknade var femte minut ! =P haha ärligt talat Elli måste ha sömnproblem =P

Vi var och gympade klockan 10 i Lillsjöskolan sen stack vi hem duschade och åt lunch. Sen blev det stan. Vi gjorde Drottninggatan igår så idag blev det en snabbis till Gallerian och NK. Sen promenerade vi till Djurgården eftersom att vi skulle på Cosmonova! Men jag har idag lärt mig att Cosmonova inte ligger på Djurgården haha. =P BRA JAG ÄR ! .. Elli fick damp eftersom att klockan redan var 3 och vi skulle hämta ut biljetterna halv 4! Så vi kastade oss på bussen och sen t-banan till Universitetet sen sprang vi allt va vi hade till Cosmonova. Vi var där tjugo i och det var precis så vi fick hämta ut våra biljetter PUHH ! =)

Vi såg Deep sea! Men fyfaan vad tråkig den var ! Elli somnade och jag fick sitt aoch peta på henne haha men det slutade med att alla tre sov när filmen var slut ! haha... När vi skulle hem strulade t-banan så vi fick sitta och vänta LÄNGE! Väl hemma lagade vi lävbiff med potatisgratäng och bearnaissås =). Vi bakade brownies också ! mummsigt blev det ! Vi kollade på Körslaget och Elli somnade halv 9 !! VILKEN VIKING !!! haha

Nu sitter jag och Becko vi köksbordet och gör inte så mkt och Elli.. OVANLIGT NOG SOVER ! haha ;).

Många kuliga minnen kommer man ta med sig från den här dagen iaf =) haha Puss och Gonatt ! <3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Deep Sea var verkligen sämst! Haha och vi som sprang som galningar för att komma dit i tid!:P
Aldrig mer...

Kram på dig

2008-04-15 @ 16:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0