Måndag kväll

Kom hem från pappa för en stund sen. Han hade gjort pannkisar till middag med glass och hallonsylt, vilket inte satt fel. Sen stack vi ut och övningskörde, det var längesen vi körde nu och det är alltid lite jobbigt att köra med pappa, för han är så skraj hela tiden att jag typ ska köra i diket eller ngt. Men jag har ju faktiskt koll även om han inte tror de... Det blev en sväng in på Coopan också där jag mötte Carmen och Eugenia. =)

Lyssnar just nu på Håkan Hellström, ååh det väcker så många minnen. Alla konserter man sett. ojoj ! =) Hoppades på att få biljetter nu i April när han ska spela i Stockholm men nej ! där var man ute lite för sent. Men det hade vart grymt kul att ae nu när han har släppt en så bra ny skiva också. Måste kolla in om han ska spela något mer annars får det väl bli i sommar på någon festival.

Imorgon måste jag ta tag i pluggandet efter denna slappa måndag. Puss och gonatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0