Måndag kväll

Träningen gick bra men kanske lite jobbigare än vanligt. Har inte tränat på länge men ska försöka komma i form nu till sommaren. Jag hoppas jag kan hålla det också. Men faktiskt så har jag klarat mig utan godis och chips nu i 4 veckor! Är inte det värt en applåd ? ;)

Efter träningen stack jag hem, duschade och tog bussen till Centrum där jag mötte Towe. Vi gick till VideoVision och Towe köpte godis. Vi mötte även Tjompen och Ari =). Sen drog vi hem till Jens där var också Sussi, Björn, Toffe och Junker. Vi kollade på film. Kommer inte ens ihåh vad den hette, den va inte så bra iaf =/  Så jag drog hem rätt tidigt, är rätt trött och nu ska jag sova!

Imorgon blir det ut och springa på morgonen, plugga Geografi, träffa Emmy och sen middag hos brorsan i stan =)

Pussisar !


Kommentarer
Postat av: ERICA

men precis :D FETT SKÖNT!

2008-04-29 @ 11:32:16
URL: http://ericaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0