MÅNDAG

Idag har definitivt varit en lite bättre dag måste  jag säga. Kul att träffa Emma Malin Natta och dom andra igen. Nationella i engelska kändes rätt bra ändå måste jag bara säga. =). Dock gick tyskaprovet en aningen sämre.

Tack Emma Natta och Malin soom väntade på mig i centrum när jag var på vårdcentralen. Verkligen gulligt av er <3

Planerna för Valborg har börjat. Det ser ut som att vi ska börja kvällen hos mig med middag och förkrök sedan vidare någonstans? Vet ej vart ännu.

Ägnar en liten tanke till Victor som åkte till Thailand igår. lyllos han!!!

Imorgon är det aktivitetsdag vilket betyder sovmorgon! Sen träffa Emmy =)

Nu ska jag snart på intensivgympa med Jessica! Ska bli skönt, längesen jag tränade nu =)

Puss på nosen!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

bra att du har kommit igång med träningen. Det var därför du inte svarade när jag ringde, men det var inge viktigt. Tänkte bara hör med dig om en sak. men jag hör av mig senare ikväll:) puss på dig syster

2008-04-28 @ 20:28:12
URL: http://www.Ellanpellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0