Meningslösa dagar

Det värsta jag vet är MENINGSLÖSA DAGAR! Som denna söndag! Inget har hänt, ingen sol och allt ät allmännt sugigt !!!

Jag har inte gjort något av pluggandet för det värsta jag vet är att plugga dagen innan prov. Det känns så totally meningslöst när man vet att man ändå kommer faila. Kanske har jag för höga krav på mig själv? Men när det gäller tyskan så har jag inga krav alls på mig själv. Vilket gör mig ARG! Mycket beror väl på att jag inte gillar läraren men jag måste ta tag i det för om det blir IG imorgon också är det IG i kursen! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN !!!!!!!!!!

Är så himla trött på allt, kanske är jag i en känslosvacka.. ARG/ LEDSEN/BESVIKEN. (Mest på mig själv).

Idag har varit en sån dag då jag bara längtar tillbaka då allt var så enkelt. Som när vi bodde alla tillsammans, vi har en hel familj med riktiga familjemiddagar, syskonbråk och allt som hör dit till.


Vill bara att den här dagen ska ta slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0