Mobil freak

Hihi snodde den från Erica =) Men den var lite kul plus att jag hade lite tråkigt ! =P

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Amanda Lundberg. på kinden ja =P

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Ellinor Andskär. Klasskompis=)

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Erik. haha kanske möts på K-ängens stn

ÄR NUMMER 18 SÖT?
Douglas. haha ja de e han väl

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?
Filip Wikner. Askul och fyllo =)

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Birgit Niva, Genom familjen Lundberg

GILLAR DU NUMMER 51?
Julia Lindgren. Jaa hon är såå goo =)

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?!
Anders. Japp de har jag

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Contacta eyewear. haha ja det blir väl när man ska ta å skaffa sig nya linser. Juni kanske?

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?

Caroline Hallquist. Jaa hon är störtskön =P

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?
Andreas Andersson. nää inte vad jag kan komma ihåg

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Andreas Löfstrand. haha men han har ju tjej =P

VAD PRATAR DU & NUMMER 18 OFTAST OM?
Dogulas. Ja de blir väl lite allmänt snack när man ses på tåget typ


KÄNNER DU NUMMER 1?
Alexander Kalén. Ja det gör jag =)


ÄR NUMMER 47 ETT MONGO?
Johan Qvist. haha ja ibland..eller rätt ofta =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0