Onsdag kväll

Är hos Lundbergarna, orkade inte gå hem för jag tycker det är så tråkigt att vara ensam hemma. Sover över här istället. Börjar ändå kl 10 imorgon, men måste nog upp och plugga lite företagsekonomi. Det är så sjukt mycket plugg nu och ingen lärare har förståelse för det heller. Jag gillar inte att känna att man inte kunnat ge allt på ett prov pga at man inte hunnit plugga. Känns helt meningslöst och då skiter jag hellre i det.
Jag är inte så glad på min tyska lärare då hon tvingar mig att skriva provet på onsdag då vi ska ha våra stora redovisningar av internationella relations arbetet. Om jag hoppar över ett till tyska prov eller får IG ligger jag rätt så risigt till.

Jag och Amanda var ute med min mosters hund på kvällen för Anders har åkt in på sjukhus. Jätteläskigt, han är kvar på sjukhuset för de misstänker hjärnblödning. Jag håller tummarna för att det inte är något allvarligt. =/

Nu ska jag ta en kvällsmacka tror jag med Amandus och Martus. Ha de !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0