Onsdag

Vaknade halv 8 och kände NEJ!, jag vill sova vidare. Jag och Emma som hade lovat varandra att vara duktiga och gå på tyskan på morgonen. Jag tog fram mobilen och trodde att jag skrev ett sms till Emma men en timme senare får jag ett sms av henne att hon försovit sig och att hon inte skulle hinna till tyskan. hahah jag hade inte ens skickat iväg mitt sms för jag hade somnat om med den i handen. Men de var ju tur att Emma också hade försovit sig. =)

Tur att vi inte gick på tyskan för vi hade tydligen läxförhör och de hade varken jag eller Emma pluggat till ;)

Engelska diskussionen om boken gick väl sisådär. Jag sa inte så mycket. Vet inte vad det är med mig men jag blir plötsligt så blyg när det gäller att prata engelska. haha ;) Men jag är ju rätt bra att prata annars så de jämnar ut sig.
På svenskan blev det diskussioner om att vi skulle börja lektionen tidigare bara för att slippa ha hål mellan engelskan och svenskan. HAHA då bröt jag och Emma B ut i panik !! DET GÅR INTE ! FÖR DET ÄR DEN BÄSTA PAUSEN FÖR KAFFE! haha resten av klassen protesterade men jag och Emma fick som vi ville haha =) Jag tror vår svenska lärare gillar oss =)

Känner mig duktig för första gången den här veckan för jag har skrivit ihop hela 2 sidor på analysen till mitt, Emma H och Martins ekonomi arbete. Nu behövs de bara lite finslipning sen ären KANON hoppas jag.

Snart ska jag och Mamma till Coopan och handla sen hem till moster och hämta luftmadrassen =) Imorgon kommer Elli och Becko, det ska bli as kul =)

Pussisar och Kramisar Clara

Kommentarer
Postat av: Ellinor

och här skolkas det, hmm...
Inte bra Clarabellaa...;)

2008-04-09 @ 21:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0