Onsdag

Försov mig imorse men som tur var hann jag till sjukgymnasten. Jag vet inte om det gav särskillt mycket, hon visade några övningar som är bra för ryggen typ  sen inte så mycket mer..

Jag Emma och Martin fick MVG på företagsekonomiarbetet vilket var askul =). Det var vi värda tycker jag!  VG+ på svenska argumentationstexten. Det går rätt bra för mig just nu.
Fast blev asförbannad när jag bara fick G+ på praktiska etiken ! JÄVLA CP KURS!! Jag hade kämpat som fan med min text. Kunde ju lika gärna ha hoppat över å göra den ! Så MENINGSLÖST. men men ..

Kom hem från skolan nyss och åt mat när jag kom hem för jag höll på att dö av hunger typ... Gillar inte onsdagar för då äre fisk i skolan. usch !
 
Nu ska jag plugga inför företagsekonomiprovet och sen kanske dra över till Lundbergarna =)!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: THOWE

wuhuuu du uppdaterar :D

2008-04-16 @ 20:51:29
URL: http://thowes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0