Plugg!

Jag, Emma och Simon sitte hemma hos Emma. Simon försöker hjälpa Emma med matten och jag sitter här och försöker skriva ett Anbud. Men åt helvete med det ! Jag kommer ingen vart. Blir så jävla förbannad. ORKAAR INTEE!
Emma gjorde kaffe men det blev mer som te haha. Hon sa: Shiit de här blir säkert jättestarkt men så blev det TE! haha sötbullen min =P Tanken som räknas.  haha..

Känner mig så sjukt omotiverad till skola nu. Carro den bajskorven glömde artiklarna IGEN så vi kan fortfarande inte börja med vårt arbete!! haha =P Shit börjar vli lite stressad nu men samtidigt gör jag ingenting åt det. jag får SKYLLA mig själv helt enkelt.

Nu ska jag försöka göra något vettigt! Vad det nu är? BLÄÄÄÄÄ!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0