Soliga dagar

Hej hej !

Igår sov jga länge sen kom Victor hit och vi stack till Jakan och jag handlade lite smink å ett par brallor. Sen tog vi en glass och just när vi sitter där så snackar vi om min syrra och att hon sa ha inflyttningsfest ikväll så kommer hon gåendes i Jakanscentrum. Snacka om dajming. Så jag och Victor följde med henne och Andreas hem. Vi kollade på innebandy finalen. Straffar och AIK förlorade =/.

På kvällen stack vi hem till Victors mamma och så kom Ellie, Emma, Carro och Simon dit. Vi spelade kort, åt popcorn och Ellie bjöd mig på en drink haha. ;) Jag som hållt mig borta från godis, chips och läsk i 3 veckor men så efter jag druckit upp drinken som bestod av läsk och vodka så kom jag på JÄVLAR ! läsk... så där bröt jag det ! Men så kom jag på en ny regel som var : "Om jag dricker alkhol så är det okej att dricka läsk" =P smart va?
Var hemma tio i ett.

Idag bjuder Kungsängen på strålande sol så jag och mamma har redan vart ute och promenerat. Nu ska jag städa mitt rum för tysken kommer ju imorgon. Sen kommer Carro och vi ska fixa det sista innan redovisningen på onsdag. =)

Ha en bra Söndag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0