Söndag

Kom precis hem från IKEA, jag och mamma hittade lite småsaker men inte det vi egentligen var ute efter. Alla extra madrasser var slut. Eftersom att Ellinor och Becko kommer på torsdag så skulle vi hitta en madrass.. Men ack ack :P

Vi svängde förbi Lundbergarna på hemvägen och fikade lite och hämtade mina träningskläder som jag lämnat där.

Emma kom med den roliga nyheten att hon är festsugen igen ! :D WIHOO jag har saknar våra partystunder! Det var snart ett halvår sen vi festade tillsammans. Hoppas det blir ngt nästa helg då ! =)

Känner mig allmänt lat idag. Känner inte alls för att läsa den där tråkiga engelskaboken. BLÄÄÄ! Aja de lär ju inte bli bättre av att jag hänger här haha .

Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0