Stress Stress Stree

Imorgon skola igen. Helgerna går extremt fort.

Lyckades inge vidare med info layout uppgiften, får ta och fråga ngn som kan de där imorgon ist. Läste iaf 1 hel timme och 15 min i min engelskabok. Ändå så har jag inte ens kommit halvvägs. Jag läser så sjukt långsamt på engelska så det finns inte. Hoppas bara jag hinner läsa ut den till på onsdag. Jag har ingen engelska imorgon så jag borde läsa istället. Men så säger jag alltid och så slutar det med att man inte orkar och att man går till cafét med tjejorna istället. :P

Imorgon efter skolan ska jag träffa pappa. Vilket var jättelängesen känns det som. Vi ses nästan aldrig nu för tiden. Känns jättetråkigt, men han jobbar så mkt nu och de lär han fortsätta med om jag känner honom rätt. Det var längesen jag träffade syskonen också! Joel var iof hemma förra helgen men vi hann bara ses en jättekort stund. Funderar på att åka ner och hälsa på honom i Linköping här någon helg när jag får tid.
Lina skickade ett sms igår men det är pinsamt så sällan vi ses och nu när vi bor så nära varandra. NEJ det måste bli skärpning, Jag har blivit så dålig på att hålla kontakten. Men det är så sjukt mycket annat i mitt huvud så jag hinner inte med.

Längtar till torsdag då Elli och Becko kommer :) ska bli jättekul ! Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0