Tisdag igen

Igår åkte Becko óch Elli hem.. Kändes som att dom bara hann komma å sen åka hem igen. Men de har vart as kul att ha er här tjejor!

I söndags blev det shopping i Kista och kvällsbio, vi såg Min brors flickvän den var faktiskt söt :) Elli höll sig vaken hela filmen så de måste ju vara ett tecken på att den var bra haha.
Igår åkte vi in till Djurgården för at hälsa på Ulla (en söt pratglad liten tant) haha. Sen gick vi en sväng i Gammlastan sen åt vi på MAX på Vasagatan. Klockan gick fort och sen följde jag tjejorna till flygbussen. Tråkigt att säga hejdå för nu kommer vi inte ses på över 2 månader! saknar dom redan !
Sen åkte jag till Solna centrum och Råsunda och jobbade min första dag som korvgubbe. haha! Nä men de var rätt kul, det var roliga människor man jobbade med och så tjänade man lite pengar. Jag Victor och Johan fick skjuts hem av pappa som också var på matchen. Matchen slutade 1-1 AIK-HIF.

Idag känns inte som en bra dag.. Eller den började inge bra iaf. Mamma kommer inspringande i mitt rum HALV 7 och säger att han som mördat Engla kom från Torsåker där Angelica bor !! Fett läskigt! Torsåker är inte stort och usch jag har varit där några gånger! USCH! Människor som han borde inte få finnas! Helt sjukt !
Sen ringer Calle en halvtimme senare och väcker mig ! TACK !
Jag var så trött att jag snoozade 3 ggr innan jag gick upp. Solen skiner idag iaf! Men sen när jag går in på badrummet och öppnar badrumsskåpet rasar allt ut! Fattar inte varför men på ngt konstigt vis så hade hyllplanet gått sönder så där står jag opch får allt på mig ! ÅÅHHHHH.....arg arg arg.. Nu sitter jag mig vid datan och ska snart äta frukost. Börjar 12 idag så det är ju bra iaf men min rygg gör APONT!! =/

Hoppas det går bra för golfarna i Skåne nu och vinner ALLT ! =)

Puss och Kram Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0