Tisdag..

Skönt att få sova ut idag. Hade egentligen tänkt att gå på elevcenter idag med Erica för att få hjälp med matten men hon var sjuk så då sov jag en halvtimme längre ist =).

Börjar inte skolan förräns om 2 timmar. Men ska försöka plugga lite men har verkligen ingen motivation just nu. Sitter och äter min frukost som blev en fruktsallad. Mumms. =). Tisdagar är en skön dag! Börjar tidigt och slutar tidigt . Men idag betyder det att jag måste plugga efter skolan. Mindre kul måste jag säga =/

Det kanske blir en sväng förbi moster idag, längesen vi sågs. Måste hinna träna idag också, kanske ett medelgympa pass i Brunna eller en liten springrunda kanske?. Får se vad jag får tid med.

Nu ska jag gå och föna håret, sminka mig och kila vidare till skolan Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0