Trött

Längesen jag var så här trött. Kan inte komma  ihåg senast jag var i sängen innan 11. Men känner mig rätt sliten efter denna vecka. Ikväll har jag och mamma vart hos moster på middag och sen gick vi hem till oss och kollade körslaget. Äntligen åkte Linda ur =) Hon var ju faktiskt inge bra.

Är sur på mig själv för att jag inte orkade gå på Sofas 18 års fest. Hade varit as najjs! Men man kan nog inte partajja sex dagar i rad. Jag lär ju ha skrumpen lever innan jag ens fyllt 18. HAHA =P.

Nästa vecka lär de bli rätt mycket party eftersom att det är Valborg plus att Sarvin bjudit med mig till hennes killes fest som skak vara på en båt =). Ska bli askul men för att jag ska kunna ta igen alla mina förlorade sömntimmar så blir det nog till att släcka lampan nu.

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Ta det lungt med alkoholen! ;)

2008-04-26 @ 22:06:02
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0